lauantai 6. lokakuuta 2012

Sitten niitä kynsiä...

Elikkäs sitten niihin kynsiin ja ajattelin näin alkuun sanoa että älkää saako traumoja. Muutamista vanhoista kynsistä olen ottanut kuvia puhelimella.

Mulla käy hirveen usein niin että kun kynnet ovat valmiit totean että, oho meni vähän övereiks.


 Tässä parit taidon näytteet övereistä.


Nämä viimeset fimo ja paljetti hirviöt ovat kynsillä nyt. Olin jo pitkään odottanut fimoja saapuvaksi ja innostuin pikkasen ehkä liikaa.. Koska avokkikin repesi näille. Kuulemma meni nyt tosi övereiks. Oho.


Oon hirveen kova kokeilemaan kaikkea, ja usein ne meneekin mettään mutta, mä oon jo löytäny ittelleni vakiopelastus lakkauksen.

Tykkään vaan niin paljon tehä tommosia viiva kynsiä, kun ne sentään osaan.. :)

Vielä voisin pistää kuvan mun kynsitarvikehärpäkekorista.
Eli kuten näkee niin se on vielä pieni, mutta kyllä se siitä kasvaa. Pikkuhiljaa.


                                                                 Petta


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Näpytteleppä terveisesi. Kommentit on aina tervetulleita!