keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Kevät kukkii rinnassa..

Meillä kukkii kevät niin minun kuin Demon rinnassa, mulla ehkä muitten korvia säästävämmin.. Eli Demon ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen kiima jyllää.. Huoh.. -.-*

Mutta niin lupasin tulla postailemaan kynsiä. Mä oon ollu nyt viimeset kolme kuukautta tosi laiska ja menny yksvärisillä, ja jättänyt kuvaamiset väliin, mutta nyt on taas mielenkiintoa niitä kynsiäkin kohtaan. :)

Nämä kynnet itseasiassa tein jo toissa päivänä.
Alkuun tuntui että niistä puuttuu jotain, mutta mitä enemmän niitä katselin sitä enemmän niistä pidin..

Yritin epätoivoisesti tehdä liukuvärjäystä, mutta jotenkin se ei taas onnistunut, niin kuin kuvittelin. 







Ja näin kävi siis 5min ennen kuin aloin kuvaamaan kynsiä. Ai että otti päähän ja rankasti..
Älä laita tukkaa pompulalle ellei ole aivan pakottava tarve. Perk****n fimot.. Murrh.

Käytin näihin näitä.
Kiss - Mineral smoothie ridge filler base coat
Wild Mild - Polarbear
Wild Mild - More, more, more
Wild Mild - Metallic rain
Mavala - Mavadry
Pesusienen pala
fimoja
suti ja pinsetit

Näillä olisi viihtynyt pitempääkin, enkä olisi edes vaihtanut, jos tuo fimo ei olisi lähtenyt omin lupinensa kävelemään..


Ja näin loppuun puran vielä vähän mun tukkakriisiä sydämeltäni.
Mun reuhka on kasvanu jo ihan hirmusesti ja nyt tekis mieli ihan kevään ja tulevan kesän takia repästä jotain kivaa..
Mä niin haluisin liukuvärjäyksen punasesta mustaan, mutta kun ei sellasia myydä kaupoissa ja jos alan ite räpeltää (ILMAN OHJEITA!) niin mun tukasta ei oo enään mitään jäljellä.
Ja mun luottokampaaja mutti kauaspois.
Joo jätetään tää valittaminen nyt tähän.


Huomenna tämän viikon vika koulupäivä, 4 vapaata ja saa lakkailla kynsiä ihan ajan kanssa.!





                                                                        Petta

2 kommenttia:

  1. Käsitinkö väärin vai asutko myös Hämeenlinnassa? =) Tukkamurheissa auttaa ehdottomasti parhaiten Pääpaikka ja siellä Pauliina - trust me!

    Kynsissäsi ihanan kesäiset fiilikset!

    VastaaPoista
  2. Hämeenlinnassahan minä. :)
    Pitääpä käydä pääpaikassa, kattelemassa aikoja. Kiitos vinkistä.

    VastaaPoista

Näpytteleppä terveisesi. Kommentit on aina tervetulleita!