torstai 13. joulukuuta 2012

Boo, it's ghost!

Mä olen nyt kahden viikon aikana tehnyt vaan kolmet kynnet. En vaan illalla jaksa alkaa räpeltää, kun väsyneenä tuntuu ettei se lakka kuivu ikinä.

Ihan alkuun voisin esitellä nämä glitterkynnet, mä tykkäsin näistä hirveesti, mutta mä vaan vihaan mustia lakkoja, niitä ei saa koskaan siistittyä kunnolla, kärkikuluma näkyy heti, ja paistaa vielä metrien päähän. Mutta silti nää oli vaan niin kivan näköiset.


Näissä olen käyttänyt Wild&Mildin mustaa ja ghost glitterlakkaa.
Tuo Ghost on aivan ihana lakka, se heijastuu vihreänä ja sinisenä, ja joissain valoissa se näkyy vain osassa kynttä, ah tähän rakastuin, ainoa miinus on koostumus, tämä on aika hyytelömäistä ja sitä tuppaa tulemaan liikaa yhdelle kynnelle vaikka suti olisi kuinka kuiva.




ps. Onnistuin nyt sitten katkaisemaan yhden kynnen ja jouduin viilaamaan kaikki lyhkäsiksi. Tai no on nää vielä ihan ihmispituudessa, mutta kun en osaa mitään tehä näillä.. Nyyh. :'(

Mitä mieltä te olette?

                            Petta



2 kommenttia:

  1. mä ostin kans hiljattain ton ghost lakan ,hienot kyl ja sulla tosi kauniit kynnet ,

    VastaaPoista

Näpytteleppä terveisesi. Kommentit on aina tervetulleita!