perjantai 14. joulukuuta 2012

Perus kosmetiikkaa

Heisun,

ajattelin tälle päivälle vähän esitellä mun muuta kosmetiikkaomaisuuttani ja ensimmäisenä käydään läpi meikkejä.
Musta on ihana leikitellä meikeillä. Voi käyttää värejä, voi mustata silmät tai voi vaan sipasta pikaripsarit jos ei muuta jaksa.

Mä en toki meikkaa joka päivä. Usein on arkenakin olen täysin ilman meikkiä, jos ei vaan aamulla jaksa tai kerkeä.

Esittelen nyt tarkemmin eniten käytetyt meikkituotteet.

Mun koko meikki varastoni on näin pieni, enkä oikeastaan enempää tarttekkaan.

 Aloitetaan ihan pohjasta, eli meikkivoiteet, peitepuikot ja puuterit.
Tästä puuttuu yksi meikkivoide (Fit Me 115)


 Eli Clearasilin ihon värinen peitepuikko, muka kuivattaa finnejä, pyh ei mulla ainakaan, mutta saa noita finnikohtia tasotettua nätisti.

 Meikkivoiteena käytän Maybellinen Super Stayta. Sävynä Ivory joka on minulle hitusen liian tumma, mulla on todella vaalea iho ja joudun aina metsästämään pitkään sitä Oikeaa meikkivoidetta. Muut supervaaleat, mitä meikkivoidetta käytätte?

Sitten on Maybellinen Matte mousse, jota käytän pääasiassa silmien alusiin, kun se on sen verran peitävämpi, tämäkin sävyä Ivory.


 Sitten luomiväreihin! Multa löytyy vain kaksi palettia joista pienempi on jo useamman vuoden vanha ja tuo iso on suht uusi tuttavuus.

 Tässä on niin ihanan kirkkaat värit, tällä tulee usein tehtyä sellaisia ei niin arkisia meikkejä. Ja kuten kuvasta näkyy tuo vaaleansininen on eniten ollut käytössä, se on vaan niin kivan näköinen kaiken kanssa. Tämä on tosiaan ostettu joskus 4vuotta sitten seppälästä, muutamalla eurolla.

 Tässä vielä tuosta noiden pettävyydestä, tuossa on vain yksi kerros per väri. Eli ovat oikeasti kirkkaita ja peittäviä.
 Ja tässä tämä uudempi paletti. Tässä oli, muistaakseni 96 väriä, joista en ole vielä puoliakaan kokeillut, mutta aikaa on vielä runsaasti. Tämän ostin jostakin nettikaupasta muutamalla kympillä, tähän hätään en muista että mistä.. -.-'


Sitten se minulle yksi ja ainoa oikea ripsari!
Useita on tullut vuosien mittaan kokeiltua ja vieläkin ostelen kokeiluun muita ripsareita, mutta tämän olen hyväksi todennut ja tästä en luovu ellei ihan pakko ole.
 Maxfactorin Masterpiece (nimi on kyllä osunut oikeaan) Näitä omistan kaksi vedenkestävän ja vesiliukoisen, joita käytän ihan sään mukaan.

Tämä harja on ihana, tuuhea ja tuommoinen omaan makuuni sopivan kokoinen. 

Tältä näyttää käsipeilini, sain sen joltain messuilta. Ja musta tää on ihana.. Jotenkin päivää piristävä.


Lisäksi toki omistan erisävyisiä kajaleita ja eyelinereita sekä puutereita, mutta niitä tulee käytettyä sen verran harvemmin.


 Mulla on ollu myös erittäin värikäs tukka historia, mutta voisin siitä postata joskus vähän myöhemmin. :)

Minkälaisia meikkejä ja meikkityylejä teiltä löytyy? Meikkaatteko AINA joka päivä, vai vain silloin kun jaksaa?

                            Petta

6 kommenttia:

  1. Kysyit vaaleasta meikkivoiteesta, niin mulla on Misshan BB-voide, josta mulle toiseksi vaalein sävykin vaikuttaa liian vaalealta, ja mun ihon pohjaväri on Tosi vaalea. Kaikki Ivoryt on aina mulle liian tummia. Tosta löytyy googlettelemalla tosi kivasti suomalaisista blogeista juttua, itsekin siitä kirjoitin.
    Tosin toi on vähän paksua jos tykkää kovin kevyestä meikistä ja jos on superhyvä iho muutenkin. Sulla ainakaan ei näyttänyt pahalta iho ilman meikkiä :) Kysele, jos kiinnostaa.

    VastaaPoista
  2. Meikkaan aina ja meikkaan joskus eri tyyleilläkin kun jaksan. Ei minullakaan isoa meikkivarastoa ole, koska en koe tarvetta hamstrata niitä. Nehän menee pilalle :D tai en itse ainakaan tajua kun joillakin on kaapit ja hyllyt täynnä meikkejä... kuka niitä kerkeää käyttää?
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, ite miettiny ihan samaa. Kaverilla on sellanen iso laatikosto meikeille, ja joutuu vuosittain heittämään kuivuneita, ja huonoksi menneitä pois..

      Poista
  3. mie meikkaan aika harvoin ,mut kyl omistan kaikenlaista enkä ole mikää pro ,pitäs kai opetella
    ja tutustua enempi kaikkeen .kivoja tuotteita ja hauska peili

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo peili on kyllä kiva. :) Ja meikkamaan oppii meikkaamalla.. Eli eikun meikkaamaan, ja muistathan sitten blogata meille tuloksia.. :)

      Poista

Näpytteleppä terveisesi. Kommentit on aina tervetulleita!