lauantai 6. lokakuuta 2012

All about me. ( tai no melkein )

Olen jo pitkään mutustellut ajatusta omasta kynsiblogista, ja nyt päätin rohkaistua ja aloittaa oman.

Mutta näin ensimmäiseksi viestiksi voisin vähän valottaa kuka minä olen. Olen kaksytvuotta parin viikon päästä täyttävä akanalku. Kynsiharrastelusta innostuin ihan tosissaan vasta muutama kuukausi sitten. Menin ja annoin sille pikkurillin ja sehän vei sit koko käden. Vaikka pahemmin en vielä hienouksia osaa, niin mikäs sen parempaa kuin julkaista ne tänne.. (mikä neronleimaus)

Meidän perheeseemme kuuluu tuo avokki ja meidän neljä karvavarvaslasta, suomennettakoon kissoiksi. Vaikka sioilta nuo useammin vaikuttaa. Nostan muuten hattua kissanomistaja kynsiharrastelijoille. Sillä meillä ainakin ryöstetään kaikki leikkikaluiksi sopivat työkalut..

Tällä hetkellä olen työtön mutta kuukauden päästä toivottavasti olen lähihoitajaopiskelija. Eli kynsiharrastukselle löytyy vielä aikaa. Ja paljon. Avokki suorittää tällä hetkellä varusmiespalvelusta. Ja aamuja enään jäljellä enään 91 ja takana kohta jo 300. Pian mun sängynvaltaukset on ohi. Huoh. Mutta toisaalta sitä odottaa että se mies on kotonakin.. Varsinkin kun kaksi kättä ei johonkin riitä. Neljän vuoden jälkeen tuskin osaisin  enään olla sinkku ja suoriutua kaikesta yksin.

Mutta eiköhän tämä vähän valota teille lukijoille (?) että kuka minä olen. Ja miksi mä löpisen kaikkea ihan päästä pehmeää.

Huomenna voisin ehkä hiukan laittaa kuvia esim. kynsitarvike koristani ja ehkä jopa kynsistäni. Jotka kyllä on fimo ja paljetti hirviöt.. Innostuin taas vaihteeksi vähän liikaa. Hups.

Mutta huomiseen!
Hyvää yötä



                               Petta
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Näpytteleppä terveisesi. Kommentit on aina tervetulleita!