lauantai 3. elokuuta 2013

Meikkikärpäsen purema

Huih, mä oon ruvennu saamaan ihan hulluna meikkikärpäsen puremia. On tullut taas meikkailtua enemmän ja vähän kunnianhimosemmin kun vain ripsarin sipaisulla...

Kattokaa vaikka! 

 Avokkikin myönsi että nyt on tällätty.
Luomiväri on lahjaringin kautta saatu H&Mn smoked paletti. Just niin mun sävyisiä. Purrrr.

Hiukan ehkä kellertävä kuva, mutta luomet meni aina kurttuun kun oli suorassa valossa.


Mun pitäis ehkä alkaa taas käyttämään värejä meikeissä..? Ehkä?

Meikkaatteko te värikkäästi?



6 kommenttia:

  1. tosi nätti silmämeikki:)värikkäitä meikkejä on kiva käyttää silleen välillä, mutta itse en arkipäivisin okei ensinnäkään jaksa ja toisekseen sitten kaikki muut tottuvat siihen 'nätimpään' naamaan ja sitten ei voi enää lähteä ulos ilman naamamaaleja tai tulee niitä kommentteja että 'näytätpä väsyneeltä/kipeältä' tms:D ps. sulla on uskomattoman kauniit silmät:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah, ymmärrän hyvin tonkin kannan. Mulla se menee kyllä nykyään päinvastoin, ihmiset ihmettelee kun sitä meikkiä on.. :D Ja kiitos. :)

      Poista
  2. Aika kivan kesänen silmämeikki :)

    VastaaPoista
  3. Itse olen kyllä sen verran värikäs tapaus että ihan arkenakin käytän väriä rohkealla kädellä :D Mitään värejä en oikeastaan arastele. On vaan jotenkin sitä kivempi olo mitä rohkeampi meikki.

    Mutta kyllä tämä sinun meikkisikin todella hyvältä näyttää! (:

    VastaaPoista

Näpytteleppä terveisesi. Kommentit on aina tervetulleita!