maanantai 5. elokuuta 2013

Pilikkuja!

Nyt on muutamassa blogissa näkynyt "toisen valitsemaa haaste" Johon näin virallisen epävirallisesti osallistuin.
Mä oon vaan niin huono bloggari ja unohdin ottaa lakoista kuvia ,enkä enään muista että mikä Mavalan sininen kynsille päätyi. Huoh..

Mutta juu mieheke valitsi mulle tikuista kolme lakkaa joiksi valikoitui Mavalan vaaleansininen lakka, prettyn pinkki ja wettiksen valkoinen lakka. Ja näin lykättiin mietintä myssy päähän ja mietittiin mitä niistä nyt sitten tekis.. Sininen ja pinkki kun ei ole omia lemppariyhdistelmiä..

Tattadadaadadaa!


Näistä tulikin sitten ihan kivat, harmi vaan että meni toisen käden etusormi aivan lyttyyn ja rullalle. Joten nämä ei kauaa kerinny kynsillä olemaan. :/


Tänään alkoikin sitten taas touhuilu kentällä vanhusten kanssa ja eilen sitten tuli lyhennettyä kynnet, mä oon niin orpo näillä nysillä ja kaikenlisäks lakattomilla nysillä. Vaikka meillä töissä sais kyllä pitää lakkoja.. :) Mutta jotenkin pelottaa, että kun ne lakkaa niin menee övereiks. Noh katsoo nyt josko sitä uskaltas lakata. :)






4 kommenttia:

  1. Mä vielä oottelen haastetta blogiini. :)

    VastaaPoista
  2. Mä en jääny oottelee haastetta.. :) Heikon ja päättämättömyyden takia pyysin miestä valitseen lakat, että saan homman edes joskus tehtyä. :)

    VastaaPoista

Näpytteleppä terveisesi. Kommentit on aina tervetulleita!