lauantai 24. elokuuta 2013

Tikulla silmään ja tikusta asiaa.

Eli juu, viikon kestänyt hiljaisuus on johtunut tikkuproggiksesta.

Tikut putosi melkein kuukausi sitten laatikosta ja nyt vasta aloin tikkuilemaan.

Joku voikin muistaa että olen tämän kyseisen projektin suorittanut joskus aiemminkin, eli miksi uudestaan?
Koska olin aiemmin tyhmä enkä antanut lakkojen kuivua rauhassa jolloin kävi näin:


eikö niin että muutkin olisi tehnyt tikuttamisen uusiksi tässä tilanteessa?? Eikö niin?


No nyt on uusi tikkuprojekti valmis. EIKU! mä haluan noihin tulostimella tehdyt nimilaput, mutta sillä ei niin kiire ole.


Tässä ne ovat. Puss. On siinä lakkoja poikineen, ja haluan vielä montaa sävyä lisää..

Yllätyin mun pinkkien ja vihreiden määrästä.. Luulin että niitä olis paljon vähemmän..

 Siniset ja liilat

Punaiset, pinkit ja oranssit ja nudet. :)

Vihreät, ruskeat, harmaat ja mustat. :)

Keltaiset, kultaiset ja topperit. :)


On ne vaan niin kauniita. Puss ja maailmalta tulossa lisää tikutettavaa, onneks tää on kivaa. :)

Oletteko te jo tikuttaneet?
Muistakaa sivussa oleva äänestys!



7 kommenttia:

  1. Mulla parhaillaan tikutus meneillään.. :P Osa on jo tikutettu mutta hitosti on jäljellä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi tikutus on mukavaa aivojen tyhjennys puuhaa. Nauti nyt kun on vielä paljon tekemistä, sitä on niin tyhjä olo kun se on valmis. :)

      Poista
  2. Onks nää näitä Buyincoinsin tikkuja? :) Mulla on tämä projekti edessä syksymmällä, tilaisin samantien mutta taloustilanne ei salli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on Buyincoinsilta tilattuja, Noh eihän nämä nyt onneksi ihan niin kalliita ollut kuin mitä jos suomesta tilaa.

      Syksyllä sitten pääset rentoutumaan, jos tykkäät näpertelystä. :)

      Poista
  3. Oi, onpas sulla ihanan näkönen lakkakokoelma. :)

    Mullakin ollu nyt tikutus meneillään, mutta kokoelma on niin pieni, ettei siihen vierähtäny kuin pari iltaa. Mä voisin tikuttaa vaikka miten paljon, sen verran rentouttavaa puuhaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, onhan noita kertyny. :)

      Se on kyllä yllättävän rentouttavaa tuo tikutus. Ja kylä sulle kerkee niitä lakkoja kertymään enemmänkin.. ;)

      Poista

Näpytteleppä terveisesi. Kommentit on aina tervetulleita!