lauantai 24. marraskuuta 2012

Anteeksipyytelyä ja nakuilua.


Hei vaan,

pyydän syvästi anteeksi pitkään kestänyttä hiljaiseloa täällä blogin puolella. Olen vain ollu koulun jälkeen niin väsy, etten oo pahemmin kerenny tai jaksannu tehä kynsiä.




 Ja pöydälläkään ei ole pahemmin mahtunut mitään tekemään kun se on tuon näköinen.
Nyt varsinkin kun olen ollut tämän viikon kipeä, niin on ollut paljon tehtäviä tehtävänä, niin en ole kyennyt mitään muuta ajattelmaan.




Ja Panadol Hottia on kulunut kiitettävästi. Se avaa ihanasti hengitytet. Hurr.. (Tää kyllä maistuu ihan järkyttävälle)
 



Nyt on paljon blogeissa, näkynyt nakuja naamoja ja kynsiä. Musta on hienoa että ihmiset uskaltaa näyttää ne todelliset kasvonsa, ilman meikkiä tai kuvanmuokkauksia. päätin kantaa korteni kekoon, näin kynsitasolla. 



Mun kynnethän on nyt suhteellisen hyvässä kunnossa.

Ja nyt kuvaa katsoessa, huomaan heti hirveästi ongelmia, mutta, mulla oli jäänyt nimettömään näköjään kynsinauhojen juureeen lakkaa.. Ja mun keskisormen kynsi levenee tuosta heti kynsipedin jälkeen..

Mutta silti pidän kynsistäni. Ne on kerrankin pitkät ja hyväkuntoiset. Hyvin vähän liuskottumia, pikkurillissä..

Mutta eniten kuvassa häiritsee tuo suolasirotin. Meillä on todella kirkkaat lamput tällä hetkellä keittiössä, ja olen näköjään ottanut kuvausrekvisiitaksi suolasirottimen.




Mutta nyt menen tekemään muutaman postauksen valmiiksi ensiviikolle. En halua kuitenkaan teitä rakkaita lukijoitani laiminlyödä.


Lukijat ja miksei muutkin hoi!
Kiinnostaisiko teitä lukea muistakin kosmetiikka jutuista, meikit, ihonhoito hiukset. Tai vaateista ja noh mun muodistani? 

                                         Petta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Näpytteleppä terveisesi. Kommentit on aina tervetulleita!