sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Jälleen nakuillaan!

Noniin, tein päätökseni, päätin että halusitte tai ette postailen teille muutakin kuin, kynsi juttuja. Eli ästä lähtien oikeastaan voi olla että postailen milloin mistäkin, mutta pääpaino pysyy kynsillä. (Mutta sopiiko blogin nimi muuhunkin kuin kynsijuttuihin?)

No koska vihaan tätä nykypäivän ulkonäkö moraalia. (lukekaa olen lihava) Ja mua ärsyttää kun yhä nuoremmet ja nuoremmat lapset alkavat stressaamaan omasta ulkonäöstään, niin painosta kuin finneistä. Haluan kantaa korteni kekoon, terveen itsetunnon kasvua tukevaa materiaalia.
Eli voi olla että jossain vaiheessa saatte musta ihan koko vartalokuvaa, mutta sitä odotellessa..



 Joten tältä minä näytän meikittä, kuvia en muutenkaan muokkaa, kun en osaa, mutta kyllä meikit tekee ihmeitä ilmeelle. Varsinkin noille mun silmänalusille.

Ihonihan ei ole täysin tasainen ja siisti, mutta olen silti vielä tyytyväinen ihooni. Mutta otetaan uusi kuva tuolla tammi- helmikuussa kun psori ja atopia on tehny tehtävänsä. Silloin naamani on kuin raastinrautaan hangattu kuiva, halkeileva, hiseilevä ja verinen (en osaa olla raapimatta)


Mutta kyllä se meikki tekee ihmeitä. Nyt on kyllä enemmän meikkiä kuin arkisin. Arkisin käytän pelkkää ripsaria.
Miksi meikkaan, koska pidän siitä tunteesta, ja pidän meikkaamisesta. Sekä se piristää, aamulla ei väsytä yhtään niin paljoa kun on edes ne ripsarit naamassa.
Mutta tältä minä näytän ja toivon että muutkin innostuvat, jopa valtakunnallisesti!






                                                                         Petta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Näpytteleppä terveisesi. Kommentit on aina tervetulleita!