lauantai 3. marraskuuta 2012

Lakatonta ja kultakukkaa

      Heipodei ja mukavaa lauantaita!
Enään huominen jajajaja sitten alkaa koulu!

Ajattelin uskaltautumaan näyttämään mun ns. nakukynnet. On näissä aluslakka jonka jälkeen päätin ottaa kuvan. Itseasiassa mun kellertävät kynnet alkaa saamaan jo melkein tervettä väriä! Jee!
Ja kuten kuvasta näkee mun peukalo lähti pois. Se lähti katkeemaan jo nelisen viikkoa sitten todella pitkällä kynsipedillä ja lätkäsin siihen sitten teepussipaikan. Kun kysni vihdoi oli kynsipedin ulkopuolella päätin sen pätkäistä.
 -__-*  No mitäs sitten kun toinenkin peukalonkynsi päätti katketa pyykkejä levittäessä. Joten nyt olen tasapuolisesti nysäpeukalo.

Muita kynsiä lyhensinkin sitten kevyesti viilalla muutaman millin, jotta muille ei käy niin köpelösti.


Tossa noi mun nakukynnet, on ne melkein jo terveen näköset ainoo että toi mun nysäpeukalo kurkkii tuolta taustalta. -__-¨ Miten voikin noin pieni asia kuin kynnen katkeeminen Vi*u**** näin paljon?












Ja koska valittamista ei koskaan ole liikaa, niin eiköhän mun kynsilakkauskatastrofi sovi samaan päivään kuin katkeemiset..?

Tein päivän aikana yhteensä uudet (6!) kynnet. Joista nämä oli eniten julkaisukelpoiset. Ja ei siitä sen enmpää.


Näihin käytin Flormarin JewelGold 452sta ja kukkaset tehty helmenpuolikkailla. Näissä viihdyin tasan päivän. Nämä tämän hetkiset kynnet on itseasiassa ihanat, vaikka alkuun epäilin sävyä, mutta niistä enemmän huomenna!


Ja tässä näette ton mun nysä peukalon. Huoh. Noh onneksi menee vain muutama viikko ja se on taas yhtä pitkä kuin muutkin. :) Pitää ajatella positiivisesti!


Huomenna postailen taas!


                                                                              Petta

1 kommentti:

  1. Lovely!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    VastaaPoista

Näpytteleppä terveisesi. Kommentit on aina tervetulleita!