sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Ihanin liila!

Aah, olen rakastunut.

Mutta mennään siihen myöhemmin.
Oi teitä lukijoita on jo hirmusen monta! Kiitos siitä teille. Kiva huomata että joku jaksaa lukea mun löpinöitä. :)

Ja oon jo pitkään miettinyt ulkoasun muuttamista, mutta kun en osaa. Muilla yläbannerissa on joku kiva kynsikuvajuttu, mutta jos mä koitan ladata siihen kuvaa niin siitä tulee joko järjettömän suuri tai sitten se katkasee kuvan, väärästä kohtaa. Eikä anna siirtää sitä.

Eli jos lukijoista löytyy joku joka osaa noita bannerijuttuja laitella, niin saa neuvvoa! Mä oon täällä peukalo keskellä suuta, kun en vaan osaa..  -__-

Mutta niin siihen rakkauteeni.

Mä löysin rakkauslakan! Flormarin S & S -12 kokoelman 446. Aivan ihana laventelin sininen liila. Alkuun ajattelin sitä ettei tämä välttämättä sovi oikein mun väreihin. Pullossa tää väri näyttää jotenkin laimeelta, mutta kynsillä se on kaikkea muuta! Tämä on melki taivaallinen creme joka peittää oikeastaan jo yhdellä kerroksella, mutta saa sitä syvyyttä toisella. Aaah.






















En osannut päättää että mitkä kuvat tänne laittaisin, niin päätinpä laittaa monta. :)

Pyydän syvästi anteeksi noita kynsinauhoja, voin rehellisesti sanoa että ne eivät näytä livenä ihan noin pahoilta.

Ja koska en halunnut jättää kynsiä pelkäksi lakaksi, lätkäisin pari tarraa peukaloon ja nimettömään.
Ja koska Kiss:n top coat lakan koostumus on vaihtunut niin tarrat lähtee kipristelemään. Murrh. Muuten nää olis ollu varmaan täydelliset perhostyttökynnet!

Nyt tekemään ekan koulupäivän lakkoja. Huu! Huomenna se alkaa!

Tulen varmasti huomenna postaamaan kynnet ja ehkä vähän kerron koulujuttuja..


                                                                            Petta

15 kommenttia:

  1. Kaunis väri!
    Kannattaa katsella noilta blogitaustasivustoilta (vai mitä ne nyt on...) valmiita bannereita. Mun tausta on sellaselta kuin cutest blog on the block, siellä on myös hyvät ohjeet, miten banneri laitetaan blogiin ja miten sitä saa asemoitua haluamaansa paikkaan.
    Jos haluat oman tekemäsi bannerin, niin en osaa auttaa :D Enhän tehnyt omaanikaan itse :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin joo, unohtui mainita, että sen kuvan pitää olla valmiiksi sen mallinen kuin mitä haluaa bannerin olevan. Blogger ei kai ole niin älykäs, että sitä kuvaa voisi leikellä enää, kun se jo blogissa on :)

      Poista
  2. Kiitoksia hirveesti vinkeistä.. Kun noita bannereita googlettelin, niin siinä vaiheessa avokki päätti että kai se nyt voi mua auttaa.. :) Eli pian saan toisen näköisen bannerin jee!

    VastaaPoista
  3. mä haluaisin tehdä kaikkia ihania bannereita vaikka joka päivä, mutta ei kehtaa viikon välein vaihtaa blogiin uutta :D

    VastaaPoista
  4. Mä oon nyt yrittäny epätoivon vimmalla tehä ittelleni banneria.. Ei nyt onnistu millään.

    Ja miksei muka vois vaihtaa viikottain? Voisit vaihtaa vaikka jokatoinen päivä :D

    VastaaPoista
  5. Oon kanssa tuskaillu tuon bannerin kanssa :D Ehkä perehdyn siihen viikonloppuna.. : D

    VastaaPoista
  6. Jee en ole ainoa joka sen kanssa tuskailee :D

    VastaaPoista
  7. Ihanan värinen tuo lakka! Pakko varmaan kotiuttaa se itsekin :P

    Käypäs katsomassa blogini jos kiinnostaa http://emmminn.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
  8. Onpas herkullisen väristä lakkaa!! :))

    VastaaPoista
  9. Niin on.. Mä rakastuin niin täysillä.. Nytkin sitä kynsillä.

    VastaaPoista
  10. ihania kynsikuvia! tohon banneriongelmaan: kannattaa pienentää kuva valmiiksi jo vaikkapa ihan paintilla, jos ei muuta ohjelmaa löydy, niin se ei vie liikaa tilaa albumeissa ja tulee heti oikean kokoisena tuohon ylös:)

    http://fanskufanni.blogspot.fi
    //KISS MY FASHION!

    VastaaPoista
  11. Oi kiitos! :) Pitää kokeilla joku päivä kun jaksaa ja kerkeää, niin tehdä tuota banneria ja kirjotella..

    VastaaPoista
  12. Thank you so much for the follow.^^
    Follow you back on gfc.

    VastaaPoista
  13. Beautiful color!!! thank you so much for your visit!!!
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    VastaaPoista

Näpytteleppä terveisesi. Kommentit on aina tervetulleita!