perjantai 2. marraskuuta 2012

Harmaata, harmaata, harmaataaa!

Heipsun,

on taas kirjottelusta vierähtäänyt tovi jos toinenkin. Olen vaan muka niin kiireinen ettei muka kerkee/jaksa tehä kynsiä.. Ja olenkin tekemilläni kynsillä viihtynyt ihan kiitettävästi, melkein jopa viikon!

Reilu kaksi viikkoa sitten sain tietää että pääsen aloittamaan maanantaina 5.11. koulun! Joten olen henkisesti ja välineisesti valmistautunut maanantaina alkavaan projektiin. Oujea! Mä en millään malttas oottaa sinne maanantaihin asti ja nyt on vasta perjantai! APUVA!

Mutta niihin kynsiin. Sain avokiltani tuossa pariviikkoa sitten synttärilahjaksi kynsilakkoja. 3 Mavalaa ja yhden 2way nailart lakan.

Joten lahjat avattuani päätin kokeilla saamiani lakkoja, päädyinkin sitten Mavalan 66 Liverpool, joka päätyi heti ihan lempparilakkojen joukkoon, vaikka se on harmaa niin silti mun näköinen varsinki kun siinä on glitterlakka päällä. :)





Unohdin toki ottaa tarvikkeista kuvat mutta aluslakkana toimi kiss:n Diamond hard, sitten Mavalan Liverpool, Wet´n wildin, party of five glitters ja päälilakka taisi näissä jäädä, kun se ikävästi sumensi glittereitä.

Mä viihdyin näillä lakoilla jonkun 4-5 päivää kunnes päätin poistaa ne tuskaisesti folioiden kanssa.

Mä hirveästi haluaisin lisää edullisia glitterlakkoja, osaako joku neuvoa/suositella mulle sellaista?



                                                                     
                                            Petta

4 kommenttia:

  1. Kannattaa käydä kurkkaamassa ainakin Seppälä, H&M ja Gina Tricot. Niissä on kaikissa ihan hyvälaatuisia ja erityisesti hyvän hintaisia glittereitäkin :)

    VastaaPoista
  2. Mä en sit tiedä, kuka meillä ne käy sieltä hamstraamassa, kun oon monesti halunnu ostaa just glitterlakkoja, niin ne on aina loppu. (H&M, Seppälä) Ja gina tricotia meillä ei edes ole.
    No pitää ahkerasti käydä kurkkimassa.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitäs siellä Seppälässä nyt on noita Wild&Mildin lakkoja....Flash on mulla itelläni, sit on Ghost, joku oudon kuulonen Golden Shower tms...sellasia pienempihileisiä glittereitä monessakin eri värissä. Mulla on sellanen käsitys, että noita tehdään kauhea määrä ja meillä ainakin Seppälöissä noita on aina pitkät rivit.

      Poista
    2. Höh, pitääpi lähteä jollekkin muulle paikkakunnalle. Meillä just pieneni lakkahyllyt ja enään on kaikkia merkkejä sellanen pieni rekillinen, ja sit joku alelaari.
      Pitää lähtee kauemmas kynsilakka ostoksille. :)

      Poista

Näpytteleppä terveisesi. Kommentit on aina tervetulleita!